mandag den 26. september 2011

Hvor er børn dejlige

I børnehaven har vi, i noget tid, undret os over hvor alle vores nye Brio-tog var blevet af. De børn som ofte bygger togbaner vidste ingen ting... Mystisk.
Helt tilfældigt vil jeg lige flytte på en fuglekasse (som vi endnu ikke har fået op og hænge i et træ). Den var underlig tung og der raslede noget indeni.. Da jeg mærkede efter kunne jeg konstaterer at den var fyldt op med noget, helt op til indflyvningshullet. Ud af hullet kunne jeg pille: adskillige lokomotiver og togvogne, duplo klodser, træklodser, lodder til vores nye vægt og meget, meget mere.

Skønne unger : )  (blev jeg sur? Nej da! jeg kunne godt sætte mig ind i at det var sjovt at se tingene forsvinde ind i hullet, og en treårige tænker ikke på at de skal ud igen).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.