torsdag den 27. oktober 2011

Fjerde dag i denne uge

Igen otte timer på arbejde ( ved godt at jeg ikke er den eneste, og at jeg også har mange korte dage), og så lige hjen og spise, spise og så afsted til vandarobic.

Jeg var meget træt og vandet meget, meget kold. Så jeg fik overhovedet ikke varmen, trods mit høje aktivitetsniveau.
5 minutter før tid, gik jeg op af vandet og stillede mig under den varme bruser. Det hjalp lidt...

Hjemme igen, lavede jeg dej til rugbrød ( kom ikke og sig at jeg ligger på den lade side) mens jeg også lavede varm kakao. Det hjalp!!





Det er afslørede, nissen er omgivet a glas og krukker med hjemmebryg, man skulle tro de drikker her i huset. Men her sidder han altså kl 22.15 i aftes, våd og lige formet.

Jeg har lige syet knapper i Vin nissen. Nu mangler han bare 3 liter vin i maven, men det får han i morgen og så er han klar til at blive overdraget til sine nye forældre.

Han skal møde sine forældre i et sommerhus i Ertebølle på lørdag og på søndag følger han forhåbentlig med dem hjem til Mou igen.

Her er han................
Han er da dejlig, jeg må lave en fætter til ham, han kan så bo her hos mig.....


Nu vil jeg nappe lidt skønhedssøvn, UHA der skal mange timer til før det virker:)


God nat og tak for i dag!




2 kommentarer:

  1. Hvor er han blevet fin. Jeg må hellere komme igang med min nisse, men skal lige ha' strikket futter færdig til vores lillebror (41 år).
    Ka' I ha' en rigtig go' weekend og hils i Ertebølle.
    Knus Bettesøs.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.