onsdag den 12. oktober 2011

HULK HULK......

Øv!!! jeg kom 3 minutter for sent til at kunne få min pakke med dejlig garn.
Jeg skal hente det i det lokale byggecenter ( ved godt det lyder underligt, men det kan man altså her ) og de lukker kl. 17 og ikke 17.30, som jeg havde bildt mig selv ind.
Men de åbner kl 8.00 i morgen, så hvis jeg kører hjemmefra 5 min tidligere, kan jeg lige nå det inden jeg skal på arbejde. Jeg skal arbejde fra 9.00 til 19.00 i morgen, pga. personale møde.

Smuk måne i morges ( og i nat ), jeg ville tage et billede, men inden jeg blev færdig med at fodre høns og samle æg, havde månen gemt sig bag træerne i "kommuneskoven".

Men jeg har mange andre billeder af månen
Dette foto har min søn taget med sin mobil, gennem vores kikkert.

Månen over Juletræ Skoven sommer 2011



Morgen måne
Månen over Juletræs Skoven



Da månen var tættest på jorden. Mulbjergene i Dokkedal
Forsøg på at tage et nærbillede..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.