søndag den 2. oktober 2011

Søndag

For tre timer siden, tog min mand på skovarbejde. Jeg tændte pcén og havde jeg lige skrevet de to første ord på bloggen, da mobilen ringede. Min mor skulle lige hører min stemme: )  Vi aftalte at hun og min bonus far ( den rigtige er desværre i himlen) kiggede ud i løbet af dagen.
Få sekunder efter sms'ede min veninde, om hende og manden måtte komme med det affaldstræ, min mand gerne ville aftage. Og det måtte de gerne! Jeg ville lave en kop kaffe til dem, for det kunne være så hyggeligt med en lille sludder.
Så sms'ede min søster, om jeg havde nogle æg i overskud. Dem vil hun hente i løbet af dagen!!
Okay jeg lukkede ned for computeren for at lave kaffe og tørre lidt brødkrummer af bordet!
10 minutter efter kom et par andre venner lige forbi, de ville se om vi ville give en kop kaffe!
pludselig sad vi 6 og drak kaffe.... og minsanten om ikke min mor og bonusfar ikke også dukkede op.

De er alle taget afsted igen og min mand er taget i skoven igen, så nu skynder jeg mig lige....
morgen stemning i køkkenhaven

morgenlys over skoven, hvis der var lyd på ville i hører kronhjortens brunstbrøl ovre fra Høstemarkskoven.
Nu er det spændende hvornår min søster dukker op for at hente æg : )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.