søndag den 30. oktober 2011

Syvende dag i denne uge



Vinnissen er afleveret til sine nye forældre, de blev meget glade for ham. Hans nye mor vil gerne lave en bror til ham. Det kan hun også sagtens, hun er rigtig god og hurtig til at strikke.

Vi har tilbragt weekenden i et sommerhus i Ertebølle, sammen med vinnissens adoptivforældre.

Det har været  hyggeligt, som altid, i deres selskab.




Jeg har udnyttet dagens sidste lys til lidt efterårs billeder fra Juletræs Skoven
















Ved vores indgang har jeg to lerfade med husløg, eller HAVDE. Dette syn mødte mig da jeg skulle i skoven og fotograferer efterår.




Jeg hørte det pusle i træerne ved slåen buskene, jeg kommer vist til at kæmpe om slåen bærrene, med denne frue og hendes familie.

 Min søde mand var hurtig til at få plukket bær nok til mindst to portioner slåen-snaps.

Så nu er snapsen sikret!
Til jer som ikke kender smagen af slåen snaps, i har noget til gode!!!

Og så må solsorten gerne mæske sig med resten.
Dyre venner er vi jo....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.