onsdag den 9. november 2011

Diset onsdag

Jubii! i eftermiddags blev julehemmeligheden helt færdig.
Den blev til en julesok til min datter.
Hun har altid været meget vild med den vi har her hjemme, men den bliver her. Så jeg synes at jeg vil glæde hende med en hun kan bruge i sit eget hjem.

sammenlignet med mine fødder, er det da en stor julesok.







Nu vil jeg gerne snart se solen på himlen.
Jeg har varskoet mine kollegaer om at jeg laver er sol i gul karton og hænger den op i et træ, hvis solen ikke viser sig, senest i morgen eftermiddag..

Jeg tror det er mangel på lys, der påvirker mig i negativ retning. Jeg er sortseer lige for tiden, og mig som ellers er god til at se det positive i det negative.

Jeg tror solen kommer i morgen!!!!!!!




Nu skal den nyklippede mand, kælehunden og jeg slappe af med et par afsnit af Folk og Fæ og strikketøj.
I må godt tænke at det er let underholdning, jeg er ligeglad, det er lige det jeg trænger til....






God aften!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.