onsdag den 16. november 2011

For lidt fritid

For lidt fritid, eller dårlig brug af den jeg har?!

Jeg havde jo tidlig fri i dag.
Tog sønnen med hjemad, så han kunne afleverer nøglen til sin gamle lejlighed.
Det var hyggeligt med en eftermiddag sammen med ham.
Han skulle jo køres hjem, til sig selv, igen. Så det gik noget af tiden også med.

Jeg fik da også lige solgt et juletræ og fire granbundter.


I aften har min dejlige mand og jeg været til møde i gymnastikudvalget.
Der var ikke så mange punkter, men de var omfattende og nogle af dem betød også endnu mere frivilligt arbejde.
Og pludselig var der gået tre timer...

Jeg er ved at glæde mig til at jeg kan gå på efterløn, det er vist når jeg bliver 67. Det kan jo ændre sig endnu og sikkert ikke til min fordel.

En frossen rude kan være smuk




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.