lørdag den 5. november 2011

Krea lørdag


Patchwork dag, sammen med bettesøs, og 6 andre patchwork glade damer.

Jeg blev færdig med datterens juletræstæppe. Hun har bestilt det, jeg har designet det, hun har kommet med ændringsforslag, jeg har syet og venter nu på at hun skal se det færdige resultat.....


Jeg tror Mischa godkender tæppet..


I phone etui






 Jeg fik påbegyndt en taske til datters I phone, det var også en bestillings opgave, fra hende...



Hjemme igen opdagede jeg at der var koncert med Krebs´en på DR1, det kunne jeg lige se mens jeg lavede aftensmad.



Idol!!!!!!!





Til maden denne dejlige vin
 Aftenens vin kan anbefales, den er købt efter en vinsmagning sidste efterår... Mums!





Min skønne mand tager, for det meste, opvasken.
Jeg nyder vinen, mens manden arbejder.....

God lørdag aften til jer!!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.