mandag den 7. november 2011

monday, monday.....

Jeg synger for mig selv, når jeg synes det hele bliver for meget..... Lige nu synger jeg!!!

Synes der er mange ting rundt om mig, ting jeg er involveret i og ting jeg ikke kan undslå mig, uden det får konsekvenser som jeg ikke kan overskue.

Jeg kunne godt bruge en dag til at kigge ud af vinduet, en dag til at få samlet trådene, en dag til....

JEG ER SÅ TRÆT.......




Jeg har ikke noget positivt at berette, så jeg vil ikke udsætte jer for mere af min sorte stemning, i dag!   

JO! min datter blev glad for juletræs tæppet :)   Det var positivt!

Og jeg har en dejlig mand :) det er også positivt.... nu skal jeg vist passe på, ellers kommer jeg vist i godt humør, og det går da ikke.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.