torsdag den 24. november 2011

Nu er jeg varm igen...

Vi var til vand arobic i aften, og vandet var KOLDT igen!!!
Det kan godt være at vi har været forkælede, men 26 grader koldt vand er ikke optimalt for mig.
Jeg piskede runde i bassinet og lavede øvelserne med turbo fart, men alligevel måtte jeg kapitulerer efter en lille halv time, musklerne blev stive i det kolde vand og så var det ikke sjovt mere.

Øv Øv, det viste sig at der var en eller anden dims der var itu.
Men en lille seddel på døren kunne have advaret os, så vi var forberedte.

Skide irriterrende, især når vi selv sidder i gymnastikudvalget, som udbyder vandrobicén.



Ikke mere brok... nu mangler jeg kun 12, tolv, -pinde, og så er Håndevendingen færdig!!!



I morgen er der lang arbejdsdag: 8.00-17.30. Forældrene kommer og laver jule ting sammen med deres dejlige unger:)


Når jeg kommer hjem skal jeg være barnepige.
Min datter har spurgt om vi vil passe hende fra fredag til lørdag. Og det vil vi selvfølgelig.

Planen er at vi lørdag skal lave advendtskrans(e) og kalenderlys. Måske skulle jeg lave noget pebernødde dej, så vil hun måske hjælpe med dem også!

Ind i mellem skal jeg ud og sælge granbundter og juletræer. Godt at vejret er anderledes i år!

Juletræs salg julen 2010


Det er skønt med de unger, sønnen har lige spurgt om vi ikke keder os, nu når han ikke kommer og spiser hver dag! Det gør vi nu ikke, men der er blevet lidt mere stille.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.