tirsdag den 22. november 2011

Utålmodig

Jeg synes at jeg har strikket på "håndevending",fra Bente Geil, i umindelige tider. Jeg strikker i Geilsk bomuld og uld, som er lækkert blødt..... og tyndt!!!!!!

Nu har jeg bestemt at jeg ikke begynder på noget andet før håndevendingen er færdig!

he he! så må vi se hvor længe den beslutning holder:) Jeg kom nemlig til at købe lidt garn hos Kenneth Weller




Lige nu breder duften af aftensmaden sig.

Vi skal have ovnbagte rodfrugter, af egen avl.
Dertil ruller af kalkunschnitsel, rullet om revet ost, hvidløg, oregano. Der er tilsidst rullet bacon om, for at holde lidt på formen.
Rullerne ligger på en blanding af peberfrugter( af egen avl), hakkede tomater, lidt bouillon, oregano, løg og salt.
Spændende at smage resultatet!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.