onsdag den 28. december 2011

4.juledag

Så er der arbejdsdag, heldigvis den sidste i år. Jeg kan godt lide at holde fri..............


Badet er klaret, hønsene fodret, hunden luftet.

Nu skal jeg lige have en kop te og lidt brød og så lige stryge en bluse og så er det afsted.

Jeg har fri kl. 17.
Så henter jeg lige sønnen, tager ham med hjem, for han skal da også med til familiens pakkespil hos min søster i aften.



Hvis nogle af jer mangler læsestof til vinterens mørke, kan jeg anbefale Anne Karin Elstad.
Hun har skrevet en romanserie, der følger en norsk familie i 1800 tallet.

Jeg ved ikke hvad det er som har grebet mig deri, men den har været svær at slippe.

Måske fordi den handler om det at tilgive, ikke mindst sig selv. ( det er det jeg tolker, den handler om ).

Jeg kan kun anbefale den!


God dag til jer derude, uanset om det er fridag eller arbejdsdag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.