lørdag den 3. december 2011

bortfløjen fredag

Nu er der allerede lørdag eftermiddag, jeg synes weekend´r går meget, meget hurtigt.
 
Jeg glæder mig allerede til at holde lidt fri mellem jul og nytår, jeg skal kun på arbejde d.28.

Jeg har da lavet noget fornuftigt i dag: vasket sengetøj, vasket gulve og vinduer inde. Så nu kan julepynten så småt komme frem. Og så har jeg lavet müslibars. MUMS!





Mine december weekender går ofte med at serverer kaffe med hjemmebag til nogle af juletræ kunderne, på den måde bliver der ikke ret meget tid til at lave det jeg gerne vil: strikke, sy og bare kigge ud af vinduet:)
Det er jo hyggeligt nok, det med at snakke med gode kunder/venner. Jeg er bare en person der trives for godt i mit eget selskab.




Nu er Håndevendingen og Vest på, vasket og lagt til tørre. Jeg glæder mig til at prøve dem på.
Håndevending, Geilsk.

Vestpå, Geilsk






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.