søndag den 18. december 2011

julen sig nærmer....

Selvom manden købte 27 træer, her til morgen, er de væk. Plus rigtig mange fra skoven, som folk selv har været nede og fælde.
Så i morgen går turen nordenfjords for at købe nogle flere træer.

Jeg skal på arbejde, det er mig som er morgenåbner i morgen.
Selvom jeg skal tidlig op, kan jeg godt lide den tjans, at tage imod børnene, til morgenmad og stille hygge.


Min dag har gået med juleforberedelse og gæster, når familie og venner henter juletræ, er de altid inde hos mig og drikke kaffe mm. Så i dag har jeg haft besøg af min mor og hendes ven (forlovede). Senere kom min søster med familie.

Indimellem fik jeg lavet lidt julemad, sylte og grønkålsboller. Og så fik jeg sørme lavet en portion småkagedej, den ligger i køleskabet og venter...




Nu er jeg også brugt for i dag, jeg vil slappe af med strikketøjet, ponchoen i Virgin merino:)



Hygge og afslapning til jer, i skæret af fire lys!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.