fredag den 9. december 2011

Så blev der endelig weekend

Efter 5 timers søvn, tændte min søde mand lyset. Klokken var kun 4.40, men han skulle op og jeg kunne sove 20 minutter længere.
Men jeg kunne ikke falde i søvn igen.

Det plejer jeg ellers godt at kunne.
Og I dag havde jeg rigtig brug for det.

Jeg kunne ikke falde i søvn da jeg kom hjem fra møde i aftes. Vendte og drejede aftenen, vi var to stuepædagoger som gerne skulle have lidt feedback på vores arbejde med børnene på vores stue.
Ud af 20 børn, var fire repræsenteret til aftenens forældremøde.
De havde lidt svært ved at se nogen effekt på det vi laver pt. Det foregår jo også om formiddagen, hvor de ikke er i børnehaven.
Men de syntes at det var gode tiltag og kunne godt lide tanken om at vi tilpasser rammerne til det enkelte barn og ikke omvendt.
Vi undgår at udstille de børn, som af forskellige grunde, agerer anderledes, i nogle konkrete situationer.


Nisse stearinlys..


I aften skal vi have købemad.


Jeg faldt over et XXL landgangsbrød i Føtex, jeg tror det går godt sammen med et glas rosé, og så bliver aftenen sikkert ikke lang derefter. Zzzzzzzzzzzzzzzz!!


Dejlig badeværelse, i skøn nugatfarve. Kun 30 år gammelt. Men jeg kunne godt ønske mig det lidt anderledes!!



Jeg burde egentlig gøre rent på badeværelset, men det gider jeg ikke. Har støvsuget i stue, køkken og bryggers/gang, så må det være nok for i dag.


Hold da K... hvor der stadig blæser, bare taget bliver på. Synes godt nok der kommer nogle heftige vindstød lige nu:(


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.