søndag den 11. december 2011

Udflugt


I går formiddag pjekkede jeg fra juletræsalget.

Jeg var på tur med min søster.
Først besøgte vi B S Design i Lyngby (Nordjylland).
Jeg har flere gange været sammen med Bente, når der er status i brugsen. Jeg har beundret hendes strik og fået en strikke opskrift.

I går havde hun åben hus, sammen med de andre på Stor Brøndum Gourmet Rute

Det var inspirende at besøge Bente, hun har gang i mange ting og er villig til at dele ud af sin erfaring.

Jeg kom hjem med et par sko og lidt garn i den blødeste uld :) Farven er smuk lys grøn.




Senere var vi i Hadsund, lillesøster skulle købe julegave til sin svigermor og selvfølgelig skulle hun i Garn Shoppen:) Selvom hun også havde købt garn hos Bente.

Når jeg har fået brugt lidt af mit lager, besøger jeg Bente igen. Hun har noget uld fra nogle får fra Dokkedal, der er blandet en smule lammeuld i. Hun havde det i en mørkegrå og det var rigtig flot. Men, men lige nu har jeg vist nok at bruge af.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.