lørdag den 24. december 2011

Uhm!



Duften af farseret kalkunbryst breder sig....





Mens min dejlige mand, pakkede juletræshandlen sammen, bagte jeg vanillekranse og kokoskranse.

Nu mangler jeg at skrælle kartofler og så leger jeg til at jeg har nået det jeg skulle :)

Sønnen, med en slem forkølelse, hygger sig på sofaen , med den bærbare... Datter og svigersøn var her til frokost og skal holde jul hos datters svigerforældre..

Når vi har spist, hygget og pakket gaver ud, tager vi en tur hjem til min bror, hvor resten af min familie er samlet... Det er helt usædvanligt for mig, jeg foretrækker en stille jul med mand og unger. Men jeg blev overtalt ( og det er okay )..


 God juleaften til jer!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.