tirsdag den 17. januar 2012

Hygge

Hyggeligt besøg af datter og svigersøn.
De inviterede sig selv på aftensmad, eller... Nej de spurgte om jeg ikke havde lyst til at inviterer dem!!!


 Datter havde lige nogle bukser der trængte til lidt syning, alle hendes yndlings bukser bliver slidt i sømmene.
"Jeg tror godt, at jeg selv kan sy dem, hvis jeg må bruge din maskine!" Og det gjorde hun!!


Jeg har brugt resten af aftenen til at lege med min smart phone.
Jeg har ingen manual, så jeg prøver mig frem, og opdager noget nyt hverdag.

Når jeg ikke kan læse mig til det, er det jo som om jeg selv opfinder det hele, så jeg synes, indimellem, at jeg er ret god.

Mine børn og den unge praktikant på arbejdet, smiler overbærende, når jeg fortæller om mine opdagelser og stilled dem undrende spørgsmål:)
Men pyt, jeg hygger mig med det!

Manden synes jeg bruger lige lovlig meget tid på det, men er det ikke hans egen skyld?!

Det er jo ham som er giveren....


Sidste år, ved denne tid.......



Det er vist første gang i mit liv, jeg ikke har savnet sneen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.