tirsdag den 24. januar 2012

I morges tog jeg kameraet med mig, da jeg kørte på arbejde. Lige inden jeg skulle afsted, kunne jeg skimte lyset over trætoppene i Juletræs Skoven. det varslede SMUK morgen himmel.
Så kameraet blev fundet og pakket ned sammen med den bærbare, som jeg skulle bruge senere på dagen.



Jeg kørte afsted, med øjnene i bakspejlet, for at se hvornår jeg skulle finde et sted jeg kunne holde ind til siden, for at tage et billede.
Jeg nåede til industrikvarteret ved Storvorde, og så var det ud af bilen.
Knipse, knipse og så afsted igen....


Da jeg havde fri, kørte jeg ind til sønnike. Min nye phone og min pc, vil ikke snakke sammen. Jeg havde ikke evner til at løse det problem. Men det havde sønnike! (det var derfor, den bærbare skulle med på arbejde idag).

De sidste par dage har jeg fået lidt styr på sommerens og efterårets høst. Ikke med syltning og lignende, men det som er blevet gemt i en klar væske (snaps eller vodka).

 Her er Perikum, Strandmalurt, Hyben kerner, Valnød, Aronia/Brombær, Porse og Hyben...... Jeg tror vi har nok weekend-morgenbitter til laaaaaaaaaaaaaaang tid.






ærgerligt at de smukke farver ikke træder så tydeligt frem....

Mon jeg skal prøve én til halsen? Den gør lidt knuder, det er som om kroppen ikke kan bestemme sig for om den skal være syg eller rask. Jeg har i lang tid svævet lidt midt i mellem, og det er egentlig rigtig TRÆLS, for når jeg ikke er syg, har jeg selvfølgelig en forventning om at jeg kan præsterer det som jeg plejer. Men fakta er, at det kan jeg ikke!

Nå! Jeg må se hvad tiden bringer.... Jeg skal egentlig i gang med opgaven til mit sprogpakke kursus, men synes ikke at jeg kan finde tid og energi til det.. Men det skal jeg jo!


Hyggelig aften til jer, derude! 

Jeg tror lige at jeg vover mig ud i mørket, der skulle være en lille chance for at se nordlys i aften....Hygge hejsa!!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.