mandag den 2. januar 2012

Julen blev båret ud

I morges havde jeg lige et kvarter, inden jeg skulle kører på arbejde. Jeg fik pynten af juletræet, så der kun var lyskæden tilbage.
Den røg i eftermiddags! sammen med det andet pynt.

Nu mangler bare de to stjerner i vinduerne.... Men det er nu lidt hyggeligt................. De skal ned i morgen, så må jeg erstatte dem med nogle stearinlys.

Resterne fra nytårsaften er også ved at være spist, det sidste kød tager manden med til madpakke i morgen, og jeg tager forretten med.

Så er der kun isen tilbage, men der er en som snart har fødselsdag, så jeg tror vi får den spist.



Hvad ønsker jeg mig i fødselsdagsgave????

Måske et weekend ophold, Nej det er vist for dyrt................

Nogle smukke hvide huse? Jeg fik dem jo ikke til jul.......

Tja, det må vi se.....

Snart godnat til jer!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.