lørdag den 21. januar 2012

lidt flittig, har man da lov at være.....



,/ Badeværelse
,/ støvsuge
,/  soveværelse
,/ sende mail
   blogge - det er jeg i gang med!

og så er listen ikke længere i dag.

Jeg vil gerne have tid til at komme videre på mit hus/by- projekt.
Jeg har syet et hus!!! og skal sy 4 mere plus en stjerne, inden udgangen af måneden:)

Ja det er nok lidt skørt at tilmelde sig sådan et projekt, med alt det jeg har gang i lige for tiden.

Men jeg kan godt lide at udfordre mig selv, og det gør jeg fordi projektet ligger op til håndsyning, og det plejer jeg at springe over!!!


jeg sidder med udsigt til snevejret, det er hyggeligt! Og jeg ved jo det er væk inden jeg skal på arbejde, mandag morgen:)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.