lørdag den 4. februar 2012

Jubii

Nu er stemmen ved at komme frem igen!!!

Jeg har brugt formiddagen til at købe ost, sammen med min dejlige mand.
På hjemvejen kørte vi gennem Lille Vildmose. Der var ikke meget liv, men vi så da Kongeørnen, som skulle over og jage lidt rundt med nogle ænder.

Solen tittede frem indimellem. Den gemte sig nu mest bag nogle sneskyer.


Mens vi kørte der, ringede min datter: hvor er du? er du til patchwork i dag?

Og Nej det var jeg jo ikke.

Hun var alene hjemme og ville gerne besøge os, så kunne hun jo lærer at hækle de dyr det var i min nye bog.:)

så hun har hæklet og hæklet og udstødt sjove lyde. På et tidspunkt erklærede hun at nu ville hun finde matematik opgaverne frem, for det vidste hun da hvad var.

Så nu er der nye lyde: "sinuskurve, periode" og andre matematiske udtryk..


Jeg tror at jeg går i køkkenet og ser om jeg har nok ingredienser til at bage fastelavnsboller:)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.