fredag den 20. april 2012

Arrrrrgh

Hvorfor kommer tungsindet snigende?

fordi ferien snart er slut, og jeg er så glad for at holde ferie!!!

Ikke sådan at jeg er træt af mit arbejde, jeg er faktisk glad for min arbejdsplads, mine kollegaer og mine kunder (børn og forældre).

Jeg er bare nogle gange træt af at arbejde! Jeg ville gerne tømme hjernen for faglighed og give frit spil til kreativiteten.
Jeg vil gerne genfinde den drivkraft der gør at jeg absolut er nødt til at tage på arbejde, fordi jeg har noget at give til dem omkring mig, noget jeg absolut må dele/uddele.

Jeg går ud og leder efter den følelse................................... og så husker jeg lige mig selv på, at jeg jo stadig har ferie.

God dag til jer som kigger her!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.