søndag den 8. april 2012

Nydelse

jeg nyder i den grad at have ferie.

Jeg laver lidt, her og der. Strikker, syr, læser( arbejde) og har gæster og går i byen.

Om lidt kommer datter og svigersøn. Datter for anden gang i dag. Eller hvad man kan kalde det. Hun har overnattet her, mens svigersøn hyggede sig med kammeraterne.

Vi selv er lige kommet hjem fra frokost hos min søster og svoger. Der var vi sammen med min mor og bonusfar, samt søsters svigermor. Som min søster sagde: ja det er rart med lidt flere gæster, ellers kan det godt blive lidt tungt.
Så manden og jeg skal til at vende os til at vi hører til den ældre generation i familien. Det er ellers ikke noget vi selv tænker/føler, men den vej går det vel.......

Påsken er også blevet brugt til at plante ny forsyning af juletræer, til erstatning for dem vi har solgt og som erstatning for de træer der er blevet til brænde. Det er vi heldigvis selvforsynende med.
Jaeeh, det er godt nok ikke mig som har haft gang i spaden :) men så har jeg været klar med kaffe og hjemmebag, når manden kom ind for at hvile ryggen.


Lige nu har jeg gang i et hurtigt projekt ( blandt mange ).
 Da vi var hjemme hos sønnen at spise, var svigersønnen lidt betænkelig ved at der kun var en grydelap i køkkenet. men sønnen sagde at sådan var det!

Så var det lige at mor her, syntes at det jo ikke kunne gå. Så lige nu er jeg i gang med et par grydelapper. Stribede i sand og sort, brugsens bomuldsgarn, nål nr. 3.5. Dobbelt garn, stangmasker, lige ud af landevejen....


2 kommentarer:

  1. Hør min kære søster, I høre ik' til de gamle, men du ved godt hvad jeg mente... (:
    Knus

    SvarSlet
  2. He he! Vi ses i morgen, Knus!!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.