fredag den 6. april 2012

Pakke med posten og pakkeleg, Craft it forward

Jeg har fået en pakke med posten!

for noget tid siden så jeg at Lene, fra Livet som sådan, havde en pakkeleg i gang på sin blog.

Jeg valgte en af Lenes hjemmegjorte pakker. En box, i sort, med broderi.

Når jeg scanner broderiet kommer jeg direkte til min blog :) Genialt.

Og flot håndarbejde af Lene.


Jeg fortsætter legen på min Blog...

Hvis du vil være med, gør du sådan:

Craft it forward

De fire første der kommenterer dette indlæg, modtager en gave fra mig og sender en retur til mig.
Derefter skal I sende legen videre på jeres egen blog.

Eneste karv til gaven er at den skal være homemade:) og gerne med love:)


mine pakker ser sådan ud:
pakke 1: strikket og filtet taske

pakke 2: sovepose til mobil med myrer

pakke 3: sovepose til mobil, blå

pakke 4: sovepose til mobil, med syting

Hvis du vil være med, ligger du en kommentar og sender din adresse til mig på: ug65@live.dk

Legen er i gang!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.