lørdag den 12. maj 2012

Sikke et Eldorado

Jeg har været til åbenhus og gramset på garn.

Sikke mange mennesker.
Rigtig mange damer og enkelte mænd, som stod lidt fortabte og ventede på deres koner skulle blive færdige med at kigge, føle og købe.

Søster og jeg fik snakket lidt med Hanne fra Tulipaner og Tomater. Vi har jo også fælles interesse med hende :)

Sikke meget garn, lækkert garn, Kenneth Weller har at byde på.
Sjovt at møde de mennesker som jeg jo følger på Liselottes blog. Søde og venlige !!

Jeg har svært ved at overskue så meget dejlighed på en gang, så nu hvor jeg er kommet hjem, sidder jeg og får vældig lyst til at kører til Gug igen.

Jeg fik noget sort bucle`garn, som jeg vil strikke sammen med noget melere (sort/grå) bucle´ jeg har på lageret.

Jeg købte sort uld/bomuld og koks casmere, silke, uld blanding, som skal bruges til denne poncho/trøje.

Jeg  var på jagt efter et garn til at hækle Liselottes Klokkeblomst i.
Hjemmefra havde jeg kigget lidt på noget casmere tweed og lidt andet, men jeg kunne ikke rigtig beslutte mig. Og heller ikke lige overskue hvad jeg skulle vælge hvis jeg skulle hækle med flere tråde. Så jeg købte ikke noget :(

Hjemme igen undersøgte jeg lageret og fandt sørme noget casmere tweed i en mellemgrå. Så det tror jeg at jeg bruger......

Altså hvor er det dejligt med et lager!!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.