lørdag den 14. juli 2012

Så er der sommerferie...

Ferie, regn og mega hovedepine.
Det må da være en god start på en ferie, så kan det nemlig kun blive bedre :)

Et par Treo plejer at kunne klare hovedepinen, når det er den med kvalme og stiv nakke. Så det prøver jeg lige.

Regnen kan jeg ikke stoppe, men den giver jo mulighed for indendørs aktiviteter, så som blogging og diverse håndarbejde. Maling af gangen må vente til nakken ikke er stiv mere.


Jeg er også i en process hvor jeg overvejer mit engagement i noget af det frivillige arbejde jeg yder, så det er ikke kedeligt at holde ferie, slet ikke...


Lige nu trommer regnen på taget i udestuen, håber ikke det drypper ned på den bærbare.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.