lørdag den 1. september 2012

Langsom lørdag

lidt ligesom, dagen derpå.
Det er det også, men ikke for mig, men for min mand som jeg hentede i Skørping omkring midnat.

For mig giver det, at komme lidt for sent i seng, en slags tømmermænd dagen derpå.

Men, men jeg har fået vasket fire maskinfulde tøj, sommergaderoben og vintergaderoben har byttet plads, jeg har luget lidt i haven og så har jeg læst........ egentlig en okay måde at starte ferien på.

På håndarbejdssiden går det lidt trægt, jeg hækler stadig på Klokkeblomst. Jeg har dog lige fået en lille strikket hue færdig. Den er til min venindes barnebarn, som kommer til verden omkring efterårsferien.


Opskriften findes her. Og er hurtig at strikke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.