mandag den 17. september 2012

Så gjorde jeg det igen....

undlod at skrive på min blogg...... FY!

Men det sker sikkert igen....

I dag er der præcis en uge til at jeg skal opereres.
Det fylder lidt i tankerne, men mest fylder det på mit arbejde, hvor jeg synes at jeg skal have alt gjort klar og afsluttet.
Ikke fordi jeg tror at jeg er uundværlig, men fordi kollegaerne har nok at lave, så de skal ikke belemres med mit arbejde, også.

Jeg skal have fjernet min livmoder, som producerer muskelknuder. Det er ikke til at holde ud i længden. Det giver smerter i forskellige aktiviteter og det tynger nedad.

Jeg har i langtid ikke haft meget energi, kun til at gå på arbejde. Den motion, som jeg har så godt af,  er blevet syltet til fordel for en stol, strikketøj og en bog. Det kan man godt se....

Så det kan kun gå fremad :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.