søndag den 2. september 2012

Sensommer søndag

Dagen blev indledt med oprydning i udestuen....

Derefter lidt patchwork syning.....

Så lidt havearbejde......

Frokost.....

Mere havearbejde.......

ugebladslæsning...

kagebagning.....

ugebladslæsning.....

kaffe......

endnu mere havearbejde.........

Her er græstørvene vendt og jævnet

Der er praktisk med høns, de jævner bedet efter jeg har vendt græstørvene

Dette bed er luget og der er sat tulipanløg

Her kommer hønsene også, mon de kontrollerer arbejdet?

Her er også luget, men mangler halvdelen

Her mangler jeg at luge, men andre er i gang

Hønsene er meget selskabelige

tid til nydelse

De sidste to år, præcis på denne dag, har vi været på vej her til

Sverige
Men ikke i år.
Vi har ikke nogen til at bo hos hunden og fodre hønsene.
Og så har der været lidt uvished om tidspunket for dette:

Nu bruger vi bare ferien på at hygge her hjemme. Jeg vil også gerne nå at lave så meget som muligt, inden jeg skal opereres. Derefter går der noget tid, hvor jeg ikke må farer så hårdt frem.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.