tirsdag den 4. september 2012

tusinde ting tirsdag

Lidt overdrevet....

midt i morgenavis læsningen ( min ), kaldte manden. Pcen sagde at JAVA ikke var installeret og det skulle han bruge for at tjekke om revisoren havde indberettet den selvangivelse, der skulle være inde 1.juli. ( det var nemlig ikke sket da han sidst tjekkede g snakkede med hende ).

Så meget af formiddagen gik med at installere Java på begge computere. Tjekke mail, og her havde revisoren skrevet at hun ikke kunne logge ind på skats hjemmeside, med det login hun havde. Så måtte jeg bestille et nyt ( for der var andvendt forkert login 3 gange ). Momsen var heller ikke indberettet, så det kunne jeg jo også lige gøre ( brugte NEM-id).

Der var også kommet andre mere interessante mails der lige skulle kigges nærmere på.

Og så skulle jeg ud og arbejde videre med det bed som jeg fik lagt sten om i går.

Jeg fandt lidt buske, som vi fik som bitte små stilke, sidste sommer, da vi var på opdagelse i vores venners nykøbte vildnis grund (med hus på).

Over middag kørte vi til Vadum planteskole, for jeg havde set i avisen at de havde lyserøde potentil og de ville lige passe i det nye bed.

De havde planterne og de havde også to hunde, dansk svensk gårdhunde, som vores egen. Og selvfølgelig snakkede vi hund. Og deres på 9 år havde samme brune aftegninger som vores og var lige så spættet. Det ser vi ikke så tit.
Vi snakkede om hvor vi havde købt vores og sønnen mente at det også var der deres var købt, men hans far var ikke tilstede og det var ham der havde været afsted for at hente den.
Men da vi fortalte om at det var  på landet, langt ude ad en grusvej, udbrød sønnen: Ja, hos en enlig, ældre dame, hvor man blev budt ind i køkkenet, for hun ville lige se os an inden vi kunne købe hunden!
Det havde vi også prøvet!
å deres hund er næsten helt sikkert en søster til vores hund.
Sjovt!

Nå men tilbage til bedet, her er det, og nu vil jeg glæde mig til næste sommer, for at se mo det tager sig ud som jeg forestiller mig.

det ser da meget godt ud, mit nye bed

nyt bed

Ja, jeg kan godt se, at det nok ikke ser ud af meget. Men jeg kan jo se hvordan det kommer til at se ud og det er det jeg ser, når jeg betragter de sidste dages arbejde.
Jeg har en anlægsgartner drøm indeni, men det må blive ved drømmen. Godt at jeg har noget jord at lege med.


Kan du lide at rode i jorden, drømme og anlægge??!!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.