mandag den 1. oktober 2012

mat mandag

Uha, det er svært ikke at kunne det samme som for ni dage siden. Men det går stille og rolig fremad.....
regndråber i rødgran


Hvis jeg overvurderer mine evner, skal kroppen nok alarmerer på en eller anden måde.

De første dage herhjemme, efter operationen, lå jeg meget. Det kunne jeg godt mærke var vigtigt. Jeg skulle også lige vende mig til at tolke kroppens signaler.

Lørdag var jeg ret frisk og var meget væk fra sengen, men det hævnede sig søndag, hvor jeg lå meget igen. Så kan jeg lærer det!

Jeg har ikke så voldsom mange smerter, sluger også 16 smertestillende i døgnet ( det skal jeg ). Det er mest smerter i såret i bikinilinien jeg mærker, der sidder 11 metal clips udvendigt og syninger indvendigt.

Der hvor livmoderen er klippet af, mærker jeg ingen smerter.
Maven er lidt oppustet og tarmluften generer nogle gange, men så ligger jeg mig og så går det snart over.

Så indtil videre er jeg godt tilfreds med min tilstand!
georgine


Jeg husker at gå turer flere gange om dagen.

I morges indbragte turen en lille brunstokket rørhat,  og noget mos, som piftede dekorationen fra sidste år op.  For fotografiets skyld anbragte jeg svampen i dekorationen, den er fjernet igen. Den skal jo spises!
nyt mos i en gammel dekoration, så er den så god som ny igen

Det blev lærerrigt for kattekillingen, som selvfølgelig skulle stå oven i dekorationen, da jeg skulle fotograferer. Der lugtede af svedent hår og katten fik travlt med at soignere sin pels.....
Berta!



God dag til jer!

nu ligger jeg mig lidt igen.............. rekreation, hedder det!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.