onsdag den 31. oktober 2012

snegle blogger, men....

Jeg er ikke så flittig på bloggen lige for tiden.

Jeg samler kræfter, mentalt og fysisk, til jeg skal på arbejde igen i næste uge.

Men jeg har ikke lagt på den lade side hele tiden:

Jeg har hæklet en skål
Hæklet skål a la oldemor
Jeg har strikket en barselsgave
Barselsgave til venindes datter
 Jeg har købt stof til kommende projekter og bare til at kigge på :)
Skøn kurvfuld
 Jeg er begyndt at brodere (lidt)
Spændende broderi
 Jeg har hæklet endnu en skål
Skål 2 a la oldemor
 Jeg har hæklet en tredie skål
eget design af hæklet skål

 Jeg har strikket på denne UFO (firkant vest) og strikket en tunika med stjerner
UFO strik
 Jeg har strikket to par strømper
Strømpe strik
Jeg er endelig blevet færdig med dette gardin
Hjemmesyet gardin
 Jeg har syet varmepuder, fyldt med hvedekorn
Korn varmepuder
 Jeg har opdraget kattekilling (spørg ikke til resultatet)
Nysgerrig kat

Jeg har syet adskillige sækkestole i mini størrelse til mobil telefoner.



Jeg har kigget ud af vinduet og fået ryddet op i mit syrum, jeg har lyttet til lydbøger og lavet mad til min dejlige mand.
Jeg burde være hjemmegående med alt det jeg har fået lavet.
Håber på lotto gevinsten, der kan opfylde dette ønske.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.