mandag den 19. november 2012

:)

Jeg var inde i byen, på vej hjem fra arbejde.
Det var blevet mit lod at sørge for gaven, til weekendens 60 års fødselsdag.

Det var hurtigt overstået og nu gik jeg på jagt efter en eller anden beklædningsgenstand, der sammen med et par sorte bukser fra Føtex, kan udgøre dresset til ovenstående fødselsdag.

Jeg er ikke til fint tøj, det kommer jeg alligevel ikke i igen, så jeg kiggede mig omkring og endte i Skott i Bredgade.

Ekspeditricen smilede lidt da jeg forklarede mig: en top til sorte bukser, til en med for stor mave og ikke for fint.

Hun var dygtig til sit job og jeg gik derfra 2100 kr fattigere, med en lang top i bordeaux, tynd skjorte i bordeaux, sort vest og et flerfarvet tørklæde. Og så lige en sort/rød bluse som var smart, men ikke for fin. Den passer lige til en pædagog- julefrokost :)

modellen er ikke mig. billedet er lånt fra nettet.




Jeg plejer ikke gå så meget op i tøj, ved ikke lige hvad der går af mig. Men det går nok over igen;)
Måske er det fordi jeg så ikke behøver tænke over andre ting???






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.