fredag den 14. december 2012

Sikkerheds zone

Sikkerheds zone, ja hvad dækker det over?
For mig betyder det at jeg mistede en lille del af mit inderlår, i går.

Jeg var jo "heldig" at det lille flade modermærke, jeg fik taget prøve af d.13.nov, var modermærke kræft.

I går, d.13.dec. var jeg hos plastikkirugerne på Aalborg sygehus. Der fik jeg fjernet 1 cm væv rundt om og mere end en cm i dybden,  der hvor modermærket sad.
Det hedder en sikkerheds zone!

Nu venter jeg på svar, om der er cancer i dette væv. Hvis det ikke er, er jeg erklæret rask igen.
Sådan gik det sidste gang, så jeg krydser fingre for at det også bliver udgangen ,denne gang.
 
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


morgengry i køkkenhaven

Lige nu er jeg sygemeldt, benet skal have ro, så det fine broderi ikke springer op.
Jeg sidder med benet oppe.... og det har jeg faktisk ikke rigtig tid og lyst til...... så jeg nyder det slet ikke.

 Jeg har dårlig samvittighed over for mine kollegaer, at jeg nu igen er fraværende.
Samtidig ved jeg godt at jeg ikke kunne klare en arbejdsdag, endsige at skulle kører bilen til og fra arbejde.

På det sidste har jeg heller ikke haft den store energi og været lidt kort for hovedet. Tankerne har været andre steder.......



Jeg tror jeg strikker lidt på gaven til svigermor: et par pulsvarmere, halvhandsker, muffedisser. Eller hvad de nu kaldes. Det er vist afhængig af hvor man bor i landet.

Jeg har opskriften fra en gruppe på facebook "strikke og hækle tøserne".

En god gruppe til inspiration, hvis det er den form for kreativitet man ønsker :)




God dag til jer derude!!!





4 kommentarer:

  1. Håber på det bedste for dig.
    Og tak for tippet med facebook-gruppen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Ja det er en spændende gruppe at finde inspiration i. Vi skal bare have nogle flere timer i døgnet :)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.