lørdag den 19. januar 2013

Langt om længe

FEJEN er ikke rettet, men klar til brug:

Fejlen, på den ene led.....

Fejlen

Fejlen, på den anden led...

Fejlen
 Den kan vende den ene vej og den anden vej.

Og hvorfor hedder den så FEJLEN?!
Jeg så fejlen hos en jeg kender, der også elsker at strikke. Hun havde lånt opskriften på FIRKANTEN af en veninde, og så havde hun strikket løs. Da hun var færdig opdagede hun at hun havde lavet det ene af ærmehullerne det forkerte sted.
Jeg har lavet en fejl, sagde hun. Og Vupti! Nyt navn og ny model. Den måtte jeg også lige lave.

Inden havde jeg nemlig strikket FIRKANTEN lige efter opskriften, og så ser den sådan ud:

Firkanten

Firkanten

Jeg synes om begge strikke modeller. Der er dog noget ved den menneskelige model der ikke er så godt....
hun vejer 10 kg i overskud :)



God lørdag aften!!  
Tror jeg skal se Grease. 
Så den for første gang, for over 30 år siden :) :) :)

<3


 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.