torsdag den 7. februar 2013

Jeg glæder mig til weekend

Hjemme i 40 minutter( for at lave og spise aftensmad), så til gymnastik på stor bold.

Hjemme igen hvor jeg forbereder mig til at min studerende og jeg skal på seminariet til målmøde, i morgen.

Jeg skal lige hvile hovedet lidt, så derfor lige et lille indlæg.

Nu vil jeg læse lidt igen og forholde mig kritisk til min studerendes Praktik dokument, der, helst, skal godkendes i morgen.

Jeg skal snart under dynen, for at kunne komme op kl. 5 i morgen tidlig.

Jeg er ikke så god til at have gang i alle de ting. Men jeg nægter at det er motionen, der skal skippes, for det gør mig godt!!
Arbejdsbyrden kan jeg heller ikke lave om på, så jeg må overleve :)

Jeg slutter nu, inden sortsynet får overtaget...

Go´nu nat, og gå nu lige hjem............

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.