torsdag den 7. marts 2013

hiiiiivvvvvvvvv

Jeg prøver at hive mig selv op, til at komme afsted til vandarobic.

Gider ikke rigtig, men ved godt at det bare gælder om at komme afsted, for så er det meget egentlig meget godt :)

Håber at vandet er lidt varmt, det er det sikkert ikke, for jeg fryser. Brrrrrrr.....
Synes at der er nogle der har glemt at åbne for varmen udenfor i dag.

Tror da ikke at det kan skyldes at jeg har fået tyndet meget ud i parykken i dag. Ørerne er fri og nakken helt bar. Godt at der findes tørklæder!!!


Var lige indenom min mor og bonusfar i dag, på vej hjem fra frisøren. De gav heldigvis en kop kaffe og en masse hyggelig snak..


her er min søster og jeg klædt ud som vores mor og far. Vi skal lave lidt sjov til et sølvbryllup.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.