fredag den 29. marts 2013

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Jeg har slået landingshjulene ud og er landet.
I går med hovedpine, som til sidst måtte slåer ned med en Treo. Det lykkedes at tage toppen, så resten af dagen kunne nydes :)

Jeg har haft lidt meget om ørerne den sidste tid, og så plejer den første fridag at gå med hovedpine og ingenting. Så dagen i går var helt normal..

Jeg har haft nogle ferie dage, som jeg har brugt, Altså rigtig BRUGT!

Sidste torsdag afspadserede jeg:
dagen blev brugt sammen med datter og svigersøn, på at få deres gamle lejlighed gjort klar til aflevering om fredagen.

Fredag havde jeg en feriedag:      
  dagen startede med at lave udstilling af de patchwork arbejder, som vi har lavet i  løbet af året.
Lillesøster ved siden af sin lange dækkeserviet. På den anden dør hænger min lille ophæng/dug, som blev færdig til udstillingen. Det har været minimum 8 år under vejs....
Vi flytter lidt frem og tilbage, før vi er helt tilfredse.

Det var lillesøster og jeg færdige med til middag.

Jeg skulle hjem og rydde lidt op og forberede lidt lækkert til aftenens generalforsamling i LUDO-klubben.

Før generalforsamlingen kom Dronningen med ELEFANT ORDENEN, TIL MIN MAND!!
Dronningen og jomfru Jensen

De ærede medlemmer gik hjem til midnat og så skulle der lige ryddes lidt op.
 ( Jeg tabte igen i Ludo-spillet ).

Lørdag og søndag:
Var der udstilling på Husflid skolen (hvor vi syer patchwork). Jeg var der begge dage, hvor jeg sad og syede og snakkede med gæsterne.


Mandag havde jeg endnu en feriedag: Jeg kørte hjemmefra kl. 06.10 for at kunne kører sammen med min søster, svoger og to niecer til Aarhus. Min svoger skulle på arbejde og min søster og jeg skulle besøge mine niecer. Vi tilbragte meget af dagen i Aarhus C. Sidst på eftermiddagen tog vi bussen til niecernes lejlighed i Viby. her var min svoger allerede ankommet, så efter en kop kaffe eller to, kørte vi tre gamle mod nordjylland igen.
Jeg var hjemme 19.00. og kunne nu se frem til to arbejdsdage, inden påskeferien. 

Jeg klager ikke, men det er nu skønt at holde fri-ferie....


     

         

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.