onsdag den 13. marts 2013

Ugens tredie dag..

Håndværker på badeværelset lige inden jeg kører på arbejde...

Hjemme igen: hul i badeværelsesgulvet.

Opringning fra Taksator: Har I flere klinker, magen til dem I har nu?
Mig: Nej, det har vi ikke badeværelset er fra 1981 og pt. er der to forskellige slags klinker på gulvet. (efter to tidligere rørskader).
Taksator: Jeg sender en murer ud, han skal vurderer hvad det vil koste at lægge et nyt gulv.
Mig (vantro) : Altså mener du et helt gulv, eller bare der hvor der er hugget hul?
Taksator: hele gulvet, det skal være sådan at I kan være tjent med det.
Mig: Det lyder da godt :) :) :)

Se dette satte jo nye overvejelser i gang, men dem må I vente med at høre om, til en anden dag.
Jeg fryser og vil under dynen.
GOD NAT!!

1 kommentar:

  1. Det lyder i høj grad som nogle interessante overvejelser. Glæder mig til at høre mere!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.