torsdag den 9. maj 2013

Dag 35 og lidt andet

Dagen startede i festligt lag.
 Min mor havde inviteret til brunch på Sejlflod Hotel.
Det var lækkert og hyggeligt, ikke noget fancy, men hjemmelavet godt!

Vi fik lavet lidt på badeværelset:





et skab ved siden af vasken. Lågen mangler endnu, men den kommer sikkert på i morgen. Så mangler vi lampe over det spejl, som vi også mangler.

Inden vi arbejdede på badeværelset, fik vi lagt kartofler og sat løg i køkkenhaven:


Vi opdagede at lækkerierne er på vej op af jorden:

Grønne asparges, MUMS!!

Jeg har gang i et projekt mere: OPERATION HALETUDSE

Næsten hver år, ligger frøerne æg i vores sø. Og hver år spiser salamanderne alle æggene.
Jeg har prøvet, et par gange, at redde nogle af æggene. Men salamanderne har altid fået spist dem alligevel.

Men i år ser det ud til at lykkes. Jeg har den i en spand, hvor jeg skifter noget af vandet, hver dag.




Først så det kun ud til at ganske få havde overlevet, men nu tror jeg der er 500 haletudser i spanden.

Og nu til dagens forkælelse, for jeg fandt jo, NEJ! manden fandt jo rabarberne:










Rabarbertærte efter denne opskrift........




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.