mandag den 20. maj 2013

Så skete det igen...

Dagene fik ben at gå på, uden jeg kom til computeren.
Det er nu ikke helt rigtigt...

For fredag fik jeg bestilt dørhåndtag til toilet og badeværelses dørene og jeg fik købt en farsdagsgave.

Selvom jeg ikke modtog nogen ( jeg har et lidt ambivalent forhold til den dag ) gave/ blomst på morsdag, kan jeg da godt være en glad giver på farsdag.  

Jeg vil ikke nævne hvad gaven består af, men den falder helt i min smag ;)






Fredag aften blev nydt i hyggelig samvær med medlemmerne i Ludo-klubben.






Lørdag var der havearbejde og hygge med ungerne, som var hjemme og spise.




Søndag var der havearbejde, afbrudt af lidt naturoplevelser på egen matrikel og hygge med manden på restaurant.
Haletudserne vokser

En Vandnymfe har lige forvandlet sig til en guldsmed

Heri ruger en gråand

Nysgerrig kat

De naturlige er nu også søde

Mandag var der havearbejde, besøg hos svigermor ( som ikke var hjemme, men hun fik slået sit græs) og så var der ellers afslapning med en bog, inder der blev tændt op i grillen.










Alt i alt en god pinse!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.