fredag den 7. februar 2014

Giv tid...

Nu er det næsten to måneder siden sidst.......

Jeg er igen inde i en periode, hvor arbejdet fylder så meget i mit sind, at der ikke er plads til meget andet. Der bliver i hvertilfælde sorteret kraftigt i andre gøremål.

Strikkepindene røres stadigt og vævningen synes jeg stadig er spændende.

Det frivillige arbejde, brugsens bestyrelse, lider også under det lønnede arbejdes tidspres. Så jeg melder fra til bestyrelsesmøder, fordi der er personalemøder og forældrebestyrelsesmøder på samme datoer. Det synes jeg ikke om, men kan ikke gøre andet end at undskylde.

Jeg ved ikke om det er fravær af lyset eller andet, der stjæler min energi. Men fakta er at der ikke sker en s... når jeg kommer hjem. Altså, det der med rengøring og spændende madlavning, kreativ tænkning og det der sjove.

Og noget af det værste er at jeg kompenserer ved at hyggespise. Det bidrager jo  heller ikke, positivt, på energi kontoen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.