mandag den 24. november 2014

Hvad skete der lige..........

i morgen er det et halvt år siden jeg var aktiv på bloggen.

Hvorfor?

Tja første grund er at app`n på min tablet drillede ( ved faktisk ikke om det stadig er et problem ).

Derfor får jeg ikke blogget, for jeg tænder sjældent pcèn.

Jeg er brugt når jeg kommer hjem fra arbejde, oftest med negative tanker og ytringer og det skal i ikke belemres med ( det går kun ud over min søde mand ).

Men jeg vil øve mig i at være mere positiv, finde mindst een positiv ting, hver dag.

Ikke fordi jeg bare lader stå til, men tingene går ikke i den rigtige retning og de initiativer jeg har taget, har heller ikke givet udfald i den rigtige retning.




 

Jeg strikker stadig, har stadig for mange ting i gang. Lige nu er fokus mest på en bestillings trøje til datteren :)

1 kommentar:

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.