tirsdag den 29. december 2015

Hvor blev julestemningen af?

Julen 2015.

Juleaften med med sønnen, manden og svigermor. Hyggeligt! Dog manglede min julestemning?! Jeg har ikke fundet den endnu. Så det bliver nok ikke i år jeg kommer i julestemning.

4.juledag var jeg på arbejde. I en anden børnehave i dagtilbuddet. Den første 1½ time, kun i selskab med en kollega fra en tredje børnehave. Jeg havde mødt hende een gang før, men vi kunne da få tiden til at gå med at dele lidt erfaringer fra den pædagogiske hverdag, mens hun bagte nogle lækre boller. Kl. 8 kom der endnu en kollega, denne gang fra den børnehave vi befandt os i. Endelig kom første barn og i løbet af den næste 1½ time kom der yderligere 7 børn og endnu en kollega. Så bemandingen var i top :)

Da jeg fik fri, skyndte jeg mig hjem. Sønnen var i gang med at pakke gaver ind, til pakkespil med resten af familien.
Vi skulle være hos min datter og svigersøn (dejligt når de gerne vil ligge hus til). En hyggelig eftermiddag/aften sammen med børn, mand, mor, søster, bror, svigerinde, svoger, niecer, hunde, katte og chinchillaer ;)


Nu sidder jeg og overvejer om jeg ikke skal pakke julen sammen, men tror jeg venter til i morgen...

Jeg tager lige en tur med strikkepindene i stedet, samt en kop kaffe og en brunkage.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.