torsdag den 31. marts 2016

Tag mig sammen!

Mon der findes en kur for "kan ikke tage mig sammen til......"??!!

Synes det er lidt op ad bakke pt. Hvis jeg bare kunne sætte fingeren på hvad der udløser denne tilstand, vil jeg blive glad.

Jamen (sådan starter, efterhånden, de fleste mennesker deres svar-sætninger) jeg er jo ikke ked af det, jeg elsker min mand, mine børn, er glad når jeg bliver udfordret i mine hobby ting. Men jeg er ikke tilfreds med min arbejdsindsats i mit lønnede job. Jeg er nok lidt desillusioneret efterhånden. Jeg vil så meget, ved jo godt hvad der skal til, men hvordan får jeg det udført? Hvornår er der god tid til sprogstimulering, til den gode stund hvor pædagogikken kan komme i spil, hvor barnet i eget tempo får tid og rum til at møde passende udfordringer osv. osv.
Øv, nu brokker jeg vist bare. En begyndende hovedpine er nok årsagen, eller måske er jeg bare fyldt op. Nu er der heldigvis snart weekend ;)

Godnat og undskyld mit Brok, men det hjælper at lukke det ud :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.