tirsdag den 25. oktober 2011

Anden dag i denne uge

Føj hvor går tiden hurtigt, når man har travlt.

Først på arbejde, så til fod damen :)

Hjem og forberede aftensmad, til i dag, til i morgen og sørme også til i overmorgen :(

Mens maden til i dag, står i ovnen, tjekker jeg mail, som jeg har fået at vide er kommet, fra min søster og fra gymnastikudvalgsformandinden.
Jeg får også bestilt mere æglægningsfoder til hønsene, inden maden er færdig.
Lige da jeg slukker computeren, slår det mig: TIS, jeg skulle jo i hallen og lave den sidste opfølgning på gymnastik holdene.....

Spise spise spise og så afsted.

Hjem igen og opdatere listerne, sende mail til de instruktører som ikke lader listerne ligge i postbakken, så jeg kan tjekke dem, og til sidst sende mail til formanden, med listerne, så de kan komme til kassereren.

Nu er jeg så træt som et alderdomshjem, håber jeg kan sove i nat....




Status vinnisse, se status fra i går :( :(




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.