mandag den 24. oktober 2011

Første dag i denne uge

Jeg er lige kommet hjem fra et kursus/tema aften om Inklusion.
Inklusion er det nye ord i Aalborg kommune, og så er det jo med at søge alt den viden og forskellige måder at anskue det på, så man ( jeg ) kan finde sin egen mening om det, for igen at kunne indgå i et samarbejde om det. PYH HA, en lang sætning..

Men jeg synes nu det er spændende.

Og i aften var der ikke så mange eksempler på hvordan andre har grebet det an, men i stedet en del eksempler på hvordan andre ( og især ikke mig selv, he he ) stiller nogle rammer og antagelser, der ekskluderer, hvor vi måske tror vi gør det modsatte(inkluderer).

  Spændende og tankevækkende, og, for mig, en mere udfordrende måde, at skulle arbejde/tænke videre på.


Så denne, ugens første, dag blev laaaaaaaaaaaaaaang.




I morges tog jeg mig lige tid til at fotograferer det der er tilbage af månen, i denne omgang.



måne over juletræs skoven kl. 6.15



Og hvordan er status på vin nissen?!: Den fik kant på luen (huen) mens jeg var på kursus. Det var jo mine ører jeg skulle bruge :)  Nu mangler han næse, skæg og lukning i ryggen, for tilsidst at få en tur i vaskemaskinen.

Så det går planmæssigt.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.