fredag den 7. oktober 2011

Endelig fredag.....

Så blev det endelig fredag. Jeg havde fri kl. 12.30, men blev en halv time længere, for min kollega havde feriebilleder med fra hende og kærestens USA-tur. Sikke billeder!!!!

Da jeg kom hjem blev hunden vasket. Hun har lopper og vi kan ikke komme af med dem.

Min dejlige mand havde en times overarbejde, så jeg havde endnu noget tid for mig selv. Så jeg gik i køkkenet og lavede dej til valnøddebrød (det blev til boller).  Nogle flade, til turen i morgen, og nogle fine runde til at lægge i fryseren.






Mens dejen hævede kunne jeg lige bage nogle småkager. Jeg byttede lidt om på krydderi blandingsforholdet, og fik nogle småkager der minder om Bastogne-kager (dem fra LU)



Jeg har lovet at lave kaffe til turen, med nogle venner, i morgen. Så jeg bagte også lige nogle Kokos-marcipan toppe.





Når jeg nu var igang med kokos bøtten, lavede jeg også lige den fantastiske kokos/æble lagkage som en af mine patchwork-veninder havde med til sidste kursusdag. Den får i ingen foto af nu, den er nemlig ikke lagt sammen endnu.



Aftensmaden kommer til at bestå af gammeldags pizza. Altså den måde min mor lavede pizza på, i min ungdom: en tyk bund med kødsovs, belagt med bacon og tomatskiver, og til sidst drysset med oregano og ost.... For mig er det rigtig 80ér mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.