mandag den 28. november 2011

Dagen der på..


Endelig opgørelse på skader fra gårsdagens storm, har jeg ikke.

I aftes var vi ude og samle juletræer ind, inden vi gik i seng.
Der var også nogle grene som var faldet ned i alleen, de skulle også lige fjernes.


I dag nåede Manden at gennemgå den ene skov, der var omkring ti træer væltet.
I Juletræs Skoven er der væltet et, gammelt træ.

Den sidste skov må vi vente til onsdag med at besigtige.
Der bliver så hurtigt mørkt og en af os skal jo blive på matriklen, hvis der kommer juletræs kunder.
Så de, maks, to timer vi er hjemme mens der er lyst rækker ikke til det hele.

  I morgen skal manden ud og skove juletræer nordenfjords, så han er først hjemme til aften. Så skal jeg holde skansen, fra jeg kommer hjem.

Drivhuset står der endnu, men nogle ruder fattigere.
Et godt stykke nede i Juletræs Skoven fandt Manden en af vores flamingo-plantekasser, de lå ellers i den ubeboede kyllingefold, med 2m højt hegn omkring!!

Nu tager Manden og hunden lige en slapper mens de ser TvNord.
"He, he"! siger han, da han ser Aalborgs Juletræ, som er væltet i stormen. "Træerne fra Norge er ikke så holdbare som vores. Juletræet på Trekanten i Mou står der da endnu!"

Gæt hvem der har sponsoreret det!!






I morgen skal jeg til hudlæge og have fjernet to modermærker eller noget i den retning.

Denne gang er det bare nogle harmløse nogle (regner jeg da med), men de sidder i ansigtet og de små nysgerrige børnefingre jeg omgiver mig med i mit arbejdsliv, finder ofte vej til disse udvækster.
Det synes jeg ikke er så rart, især ikke når børnene lige skal mærke på "bumserne", på vej fra toilettet og over til vasken for at vaske hænder :(
Så, nu skal det være! Væk med dem!

Jeg har været lidt flittig i dag. Ovnen skulle igang, for vi skulle have hjemmelavet Broccoli Gratin til aften.





 Og så kunne jeg da lige bage nogle franskbrød. Det blev til 6 små brød, i to-familie størrelse, så når det ikke at blive tørt, inden vi får det spist.




Jeg er igang med at lukke masker af på Håndevendingen:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.